Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Spring Nail Lacquer Collection!

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014
 
 Πόσο τρελαίνομαι για τα ανοιξιάτικα χρωματάκια στα νύχια δέ φαντάζεστε! Το βρίσκω παιχνίδι κάθε φορά! Σε αυτό το ποστ, σας δείχνω τα χρωματα που εχω εγώ στη συλλογή μου για ανοιξιάτικο μανικιούρ!

Seventeen Super shine
    Σε αποχρώσεις μώβ και ροζ-φούξια.   Νο 266 και 255 αντίστοιχα.
 G by glamorous
Φανταστική απόδοση και πολύ οικονομικά! Σε αποχρώσεις κίτρινο/μπανανί, μπλέ ρουά και πράσινο-πιο ανοιχτό δε πάει!
Νο (από δεξιά, 05, 45,43)
Yolizul Fashion
   Τα συγκεκριμένα βερνίκια ειναι από τα  μαγαζάκια με 1ευρώ! Η χρωματική απόδοση του έντονου φούξια-Νο155- ειναι φανταστική. Το ροζ -Νο723-θέλει αρκετές στρώσεις να βγει το αποτέλεσμα και δε το πολυσυστήνω.
ΑΝΝΕ Paris 
Τα βερνίκια αυτά τα έχω καταευχαριστηθει! Η χρωματική τους απόδοση ειναι υπέροχη και πλας η πολύ οικονομική τους τιμή. Σε αποχρώσεις Μπλε ηλεκτρί -Νο271-, πρασινο απαλό-Νο166- και ροζ απαλό φούξια-Νο 39-.

Rapsodi Nail polish
   Και από αυτά τα βερνίκια ειμαι διπλά ικανοποιημένη. Η απόδοση τους ειναι παρα πολύ καλή, και μπορείς να τα βρεις πάντα και παντού, σε πολύ γνωστες αλυσίδες σουπερμάρκετ! Και η τιμή ειναι πολύ χαμηλή επίσης!  Σε αποχρώσεις, απαλό πράσινο -Νο338- και ροζ ανοιχτό-Νο 335-.

Βeauty line Cosmetics & Biolife
   Για τέλος άφησα δύο βερνίκια, ένα από τη biolife -No123- σε απόχρωση, πορτοκαλί. Το άλλο από τη beautyline Cosmetics, το κλασικό, διαχρονικό, άσπρο,-Νο202-.


Αυτά για τα ανοιξιάτικα βερνίκια :)
Εχετε κάποιο από αυτά;;


Φιλάκια,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tell a beauty story .. © 2014