Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Wishlist for Sales

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014
 
    Πέρα από περίοδος εξεταστικής, είναι και περίοδος εκπτώσεων, ευτυχώς! Ετσι για να παίρνουμε δυνάμεις!! Ειναι η ευκαιρία που όλοι περιμέναμε για να αποκτήσουμε εκέινα τα πραγματάκια που μπορεί να θέλαμε τόσο καιρό και να μη μας ειχε δοθεί η ευκαιρία μέχρι τώρα. Οι τιμές πέφτουν, η διάθεση όμως ανεβαίνει girls and boys!! :)
    Aποφάσισα να σας δείξω και εγώ λοιπόν, τι ειναι στη Wishlist μου για τις εκπτώσεις, ίσως και να πάρετε ιδέες! Στη δικιά μου λίστα υπάρχουν κομμάτια κλασικά που κυριάρχισαν τη σεζόν που μας περασε, αλλά θα συνεχίσουν να είναι στο προσκήνιο και το 2014, γιατί θα συνεχίσουν να ειναι στη μόδα αλλά και γιατί ειναι κλασικά κομμάτια!(θέλω να πιστεύω)!! Σας παρουσιάζω τη λίστα μου λοιπόν, και περιμένω γνώμες, αλλά και για το τί βρίσκεται στη δικιά σας wishlist και σκοπεύετε να στοχεύσετε σε αυτες τις εκπτώσεις!. 

1. Στο νούμερο 1 βρίσκεται ένα γουνινο γιλέκο, βασικό κομμάτι που λείπει από τη ντουλάπα μου γιατί ειναι ότι πρέπει για πάνω από το δερμάτινο μπουφανάκι (κλασικός συνδυασμός) αλλά και για πάνω από κάποιο πουκαμισάκι για τις λίγο πιο ζεστες μερες! Στο συγκεκριμένο χρώμα για να ταιριάζει πάντα και παντού! :)

2. Μία μίντι δερμάτινη μαύρη φούστα, και ενώ έχω ήδη σε αυτο το σχεδιο μία άσπρη, είναι και η μαύρη κλασική αξία και άκρως απαράιτητη. Ένας λόγος παραπάνω να ειναι δερμάτινη!

3. Εναν παρκά, σε λαδί ή και σε μπέζ, με δερμάτινα μανίκια που έχει κατακλύσει φέτος τα μαγαζιά, αλλά εμένα ενώ πολύ μου άρεσε, δεν έλεγα να αποχωριστώ τα δερμάτινα μπουφανάκια μου και έλεγα δε θα τα αλλάξω. Ε, μάλλον θα τα αλλάξω τελικά. Με πείσατε!

4. Πλεκτή μακριά ζακέτα σε ένα μπέζ ή άσπρο χρώμα.

5. Ένα μποτάκι, με χαμηλό τακούνι σε καφέ ανοικτό. Πρώτον πάει με όλα, και δευτερον λατρεύω τον συνδυασμό του με φουστα για μία χαλαρή βολτα, απόγευμα ή και βράδυ.

  Εκτός από τις παραπάνω επιλογές που θα κοιτάξω στις εκπτώσεις, θα φροντίσω σύντομα να προμηθευτώ και δύο προιόντα τα οποία βρίσκονται και αυτά στη wishlist μου, αυτή των beauty products όμως, για τα οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και θέλω πολύ να δοκιμάσω! 

   Το ένα ειναι το Spray ενδυνάμωσης τρίχας της Pantene και το άλλο το  Elnett heat styling Spray

















Θα τα αποκτήσω σύντομα  και αφού τα δοκιμάσω θα ακολουθήσουν και  reviews για να σας πώ και τη δική μου γνώμη. Μεχρι τότε περιμένω να διαβάσω και τί θέλετε εσεις να ψωνίσετε στις εκπτώσεις :)

                                                                                      Φιλάκια πολλά!

                                

12 σχόλια:

  1. Τι ωραια λιστα!
    Κι εγω θελω τετοια φουστα και γουνακιιιι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να τα αποκτήσεις όλα Βασιλική μου!
    Κι εγώ θέλω μποτάκια αλλά σε μαύρο! Δεν έχω κάνει τη βόλτα μου ακόμα στα μαγαζιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία μου! Καλές βολτες ευχομαι :))) xx

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία η λίστα σου και σου εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα και πολύ σύντομα.Εγώ ερωτεύτικα το γουνάκι που θέλεις να πάρεις είναι απλά τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το μπουφάν! Νομίζω θα συμπεριλάβω και γω ένα στη λίστα μου:P Επίσης σε έχω κάνει tag εδώ http://efilovesbeauty.blogspot.com/2014/01/tag-game.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περιμένω review για το σπρέι ενδυνάμωσης!πολύ ωραίες όλες οι επιλογές σου!ειδικά η ζακέτα είναι υπέροχη και μπορείς να τη συνδυάσεις με πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχα ειναι! μακαρι να τα αποκτησεις όλα και να μας πεις συντομα εντυπωσεις!!!!!!! ααα και καλή επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014