Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Tag game (Το παιχνίδι της αγάπης)!

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014
 
    Ειναι ημέρα tag! :)  Μιάς και βρήκα λίγο χρόνο ανάμεσα σε σχολή και τα αρκετά και διάφορα posts που ετοιμάζω για το blog, και επειδή ήθελα και πολύ καιρό να κάνω κάποιο tag, μιας και με έχετε ενημερώσει πολλές φορές ότι με έχετε προσθέσει, αλλά δυστυχώς ίσως κάποιες φορές να μή κατάφερα να ανταποκριθώ. Και λυπάμαι πολύ για αυτό, γιατί και μου αρέσουν πολύ, και σας ευχαριστώ για κάθε tag, και που με σκεφτήκατε η καθε μία ξεχωριστά! <3


    Στο σημερινό tag, με πρόσθεσε η αξιαγάπητη Έφη από το http://efilovesbeauty.blogspot.gr!  Που αν δεν το εχετε ήδη κάνει, επισκεφτείτε σίγουρα το blog της, ειναι υπέροχο!!! Ετσι το πρώτο tag για το 2014 γινεται πραγματικότητα!

Πάμε να δούμε τους κανόνες:


1) Αναφέρεις την κοπέλα που σε έχει κάνει tag
2) Απαντάμε στις ερωτήσεις
3) Δίνουμε πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις για τις κοπέλες.


Και τώρα οι ερωτήσεις της Έφης: 

1) Ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη απόφαση που πήρες το 2013;
 Καταρχάς, το 2013 ήταν η χρονιά που άρχισα το blog μου, οποτε σίγουρα αυτη θεωρώ ως τη καλύτερη απόφαση :) Κάποια πολύ κακιά απόφαση, δεν ξέρω αν πήρα. Δεν μου έρχετε κάποια στο μυαλό. Πάντως σίγουρα δεν έχω να μεταμοιώνω αυτη τη στιγμή για κάποια μου απόφαση, οπότε μάλλον καλά τα πήγα :)

2) Αν θα ήθελες να ασχοληθείς με κάτι καινούριο το νέο χρόνο τι θα ήταν αυτό;
  Σίγουρα θα ήθελα να ασχοληθώ και με κάτι καινούριο το 2014. Βασικά δε βαριέμαι ποτέ να ασχολούμαι με καινούρια πράγματα!! Ποτέ! Αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα πιο θα ειναι αυτο. Ισως δεν μου εχει τραβήξει κάτι τοσο πολύ την προσοχή ακόμα! Αλλά, ειναι μόνο Ιανουάριος! Εχω καιρό και εσεις σιγουρα όταν γίνει, θα το μάθετε μέσα από το blog :))

3) Ποιος είναι ο πρωταρχικός σου στόχος για το 2014;
    Να μην αφήνω τη παραμικρή ευκαιρία που παρουσιάζεται να περνάει με δευτερες σκέψεις! Το έχω αυτο το κακό και μετά μπορει να το μετανοιώνω λίγο. Θα προσπαθήσω λοιπόν φέτος να αρπάζω και την παραμικρή ευκαιρία για όμορφα, πάντα, πράγματα.. Δοκιμάζω, σημαίνει δοκιμάζομαι !

4) Πιστεύεις ότι το 2014 θα είναι μια καλύτερη ή χειρότερη χρονιά για σένα και γιατί;
Δεν ειμαι από αυτούς που το 2013 θα έλεγαν ότι δεν ηταν καλή χρονιά και ειμαι ευγνώμων για αυτό. Αλλά πιστευω ότι το 2014 έχει ακόμα περισσότερα να φέρει για ολους. Και ελπίζω να το κάνει!

5) Κακές συνήθειες που θα ήθελες να κόψεις με τη νέα χρονιά; 
  Το να μή παρακολουθώ τακτικά τα μαθήματα στη σχολή ίσως ειναι κάτι που θα πρέπει να αλλάξει. Τεταρτο έτος ειναι αυτό! Πρέπει να μάθω να ξυπνάω λίγο νωρίτερα από τις 12. 0:) Αλλη μία ίσως 'κακιά' συνήθεια που θα ήθελα να αποχωριστώ και αφορά τη συμπεριφορά μου, ειναι ότι πρέπει που και που να κρατάω και κανένα μανιάτικο ή κάποια ανάμνηση και από τα κακά πράγματα, για να προσέχω στο μέλλον, γιατι γενικά έχω τη τάση να συγχωρω πολύ ευκολα και δεν κραταω καμία κακία. Επιλέγω να τις ξεχνάω ευκολα τις άσχημες καταστάσεις και συμπεριφορές με αποτέλεσμα καμιά φορά, να τη ξαναπατάω!

Οι δικές μου ερωτήσεις ειναι:

1)  Ποιος τύπος αναρτήσεων, (προσωπικές, ομορφιάς, προιόντων, ootd κτλ κτλ) σας ενδιαφέρουν πιο πολύ και αγαπάτε να διαβάζετε, και παρακολουθείτε σε blogs? 

2) Ποια θα ήταν μία ευχαριστη αλλαγή που θα θέλατε να κάνετε μέσα στο 2014?

3) Ποιά αγορά, που κάνατε μέσα στο 2013, θα ξεχωρίζατε ως τη καλύτερη; 

4) Τί σας φτιάχνει απίστευτα τη διάθεση ή αλλιώς, κάτι που σίγουρα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα όταν ειστε κάπως απογοητευμένες; (κάποιο τραγούδι, κάποιο μέρος, κάποια κατάσταση ίσως)

5) Τέλος, ποιά τάση ( ειτε μόδας, ειτε σε μακιγιάζ) σας άρεσε περισσότερο και ξεχωρίσατε από αυτες που ίσχυσαν το 2013; 

Με τη σειρά μου κάνω tag τα εξής blog:


14 σχόλια:

  1. αχ αυτό με τις δεύτερες σκέψεις το έχω κι εγώ...ειδικά αν πρόκειται να κάνω κάτι ή να πάω κάπου και το πολυσυζητήσω ξενερώνω πολύ και δεν το κάνω...αλλά είναι κακό!πολύ όμορφες όλες οι απαντήσεις σου!και ευχαριστώ πολύ για το tag!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραιο ταγκ και σε ευχαριστω που με taggares!! Θα το κανω συντομα:):)
    btw Και εγω εβαλα στοχο να μην χανω πολλα μαθηματα απο τη σχολη!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτο με τις ευκαριες ποσο αληθεια...και γω αφηνω πολλες ευκαιριες να χανονται..πρεπει να το αλλαξουμε αυτο...το 2013 δεν ηταν ουτε η δικη μου αγαπημενη χρονια..ελπιζω το 2014 να ειναι..μεχρι στιγμης ξεκινησε χαλια αλλα δεν πτοουμαι..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για το tag :)
    Θα προσπαθήσω να το κάνω σύντομα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες για το tag!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω πολυ κουκλιτσα!!!! θα το κανω συντομα!!!!! :) φιλακια πολλα XxX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ για το ταγκ!!!Θα το κάνωω!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε έκανα και γωωω!!! http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2014/01/the-sweater-weather-tag.html

      Διαγραφή
  8. από τα πιο όμορφα tag που έχω διαβάσει <3
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ για το tag. Θα το κάνω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014