Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

5+1 Things Of Inspiration Nο7!

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014
    5+1 Things of
          Inspiration

    Πρώτο 5+1 Things Of Inspiration για το 2014! Back to basics!:)
Νο1: Εξεταστική πλησιάζει και επειδή είναι, όσο να πεις ισχυρός λόγος για να τα βλέπεις όλα μαυρα, έτσι και εγώ ψάχνω απεγνωσμένα τρόπους να βάλω λίγο χρώμα! Γι αυτό φροντίζω να με συντροφευουν κάθε φορά που λέω να κάτσω για διάβασμα, διάφορα πολύχρωμα μαρκαδοράκια. Και να, που και το βιβλίο αυτομάτως γίνεται πιο ενδιαφέρον! Στο τέλος βεβαια καταλήγει να μοιάζει με ουράνιο τόξο, με εμένα να εχω παρασυρθεί και να παίζω με τα χρώματα!

Νο2: Τελείωσαν οι γιορτές και αυτό επισφαγίστηκε και με τον ξεστολισμό του δέντρου. Αλλά μην απελπίζεστε! Κάθε τέλος και μία καινούρια αρχή ετσι;; Και μιας και γυρίσαμε πίσω στη πραγματικότητα, γυρίσανε και οι φίλοι που έλειψαν λόγω των διακοπών. Η επανασύνδεση ειναι πάντα πολύ γλυκιά :) 

Νο3: Η καινούρια θήκη που φρόντισα να προμυθευτώ για το κινητάκι μου και την ανανεωσή του. Τη λάτρεψα με το που την είδα και την παρήγγειλα αμέσως! Όταν ήρθε ο έρωτας μεγάλωσε κι άλλο! Πώς σας φαινεται;;  

Νο4:: People's Choice Awards. Τόσες ωραίες εμφανίσεις, και τόσες όχι και τοσο πετυχημένες, αλλά ήταν μία απολαυστική βραδυά. Άλλο που εμένα τα περισσότερα βραβεια μου φάνηκαν παράλογα! Πολύς χαμός για τη ταινία Gravity επίσης. Tόσα βραβεια πια;; Πρέπει να τη δω τέλοσπάντων! Καλύτερη στιγμή;  Damon and Elena απο το Vampire Diaries να παραλαμβάνουν το βραβείο για τη καλύτερη χημεια στην οθόνη. (Παρόλο που εγώ προτειμώ Stefan αλλά ειναι άλλο θέμα αυτο!!) 
















Νο5: Η ταινία Prisoners. Μπορεί να μή πήρε το βραβείο στα People's Choice Awards μιας και νίκησε η ταινία Gravity αλλά εμενα μου κατα-άρεσε σα ταινία! Το τέλος, συγκλονιστικό παύλα- παρανοικό και θλιβερό αλλά σίγουρα μαζί με τους τίτλους τέλους σου μενει και μια αισθηση ότι άξιζε!! Την προτεινω σίγουρα! Η υπόθεση;; Ο ξαφνικός εξαφανισμός των δύο μικρών κοριτσιών από δύο οικογένειες φίλων και η δράση που αναλαμβάνουν οι δύο πατεράδες για τον εντοπισμό τους, νιώθωντας ότι πρέπει να πάρουν τη δικαιοσύνη στα χέρια τους. Kαθοριστικό ρόλο παίζει και ο αστυνομικός που έχει αναλάβει την υπόθεση. Πολύ ωραια ταινία, περιπέτειας.


+1: Το τραγούδι που με συντροφευει τον τελευταιο καιρό, καθόλου καινούριο, αλλά...ξέρω και εγω πως το θυμήθηκα; Και κόλλησα κι όλας;; Only Teardrops λοιπόν. Το θυμάστε;; Το νικητήριο τραγούδι από τον περσινό διαγωνισμό της Eurovision! 
Enjoy :))



 Φιλιά!!

22 σχόλια:

  1. Αυτή η ταινία φανταστική αλλά δεν νομίζω πως είχε τραγικό τέλος...θέλω να πιστεύω πως το βρίσκει!!χεχε!!

    Έχουμε και το ίδιο κινητό!!!Τέλεια θήκηηηη!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να τον βρήκε τελικά!! Ευελπιστώ και γώ γιατί ειχα σοκαριστει!! 0:) Αληθεια!?? Χαιρομαι που σου άρεσε!! :)

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ μαζί σου ότι η ταινία prisoners ήταν πολύ ωραία. Αξίξει να δεις & το 12 years a slave.
    nickypan.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ακούσει και εγώ, πολύ καλά λόγια! Θα φροντίσω να τη δώ σύντομα ;))

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτική θήκη! Και ζηλεύω που έχεις εξεταστική, εμείς αργήσαμε τόσο να αρχίσουμε το εξάμηνο που θα γράψω Μάρτη-Απρίλη! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια!!? Μεγαλο μπέρδεμα φέτος με τις σχολές! Και πάλι καλά λέω, δε παραπονιέμαι. Κουράγιο Κοραλλία μου, ελπίζω όλα να πάνε όσο το δυνατον καλύτερα!! :)

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν τρελάθηκα με το Prisoners...:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα φυσικά, γουστα ειναι αυτά! Σιγουρα υπάρχουν και καλύτερες ;)

      Διαγραφή
  5. what a lovely post !!!

    www.thesalalaway.blogspot.co.uk

    greets from Manchester

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωχ δεν την αντέχω την εξεταστική!ειδικά το αλαζονικό ύφος των καθηγητών όταν δίνουν θέματα...σαν να σου λένε "δεν θα περάσεις δεν θα περάσεις δεν θα περάσεις!!!"
    την ταινία αυτή δεν την έχω δει αλλά το gravity που το είδα μου άρεσε παρόλο που πήγα προκατειλημμένη !με κράτησε σε αγωνία!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχα! Αυτο το υφος πόσο το μισώ και εγώ! ;ρ Σιγουρα θα βρω χρόνο τις επόμενες ημέρες να το δω και εγώ το gravity, να έχω άποψη! :) xx

      Διαγραφή
  7. Δεν την είδα την ταινία αλλά θα προσπαθήσω να την δω.

    Καλή εβδομάδα
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το prisoners το ειδα χτες βραδυ , μ αρεσε σαν ταινια αλλα στο τελος ηθελα κατι περισσοτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το prisoners το ειδα χτες βραδυ , μ αρεσε σαν ταινια αλλα στο τελος ηθελα κατι περισσοτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα στο τέλος λίγο μου τα χάλασε! Αλλά κατα τα άλλα μου αρεσε το στορυ! xx

      Διαγραφή
  10. σε ευχαριστω τοσο πολυ για το γλυκο σου σχολιο!!επισης καλη χρονια και καλη συνεχεια στο blog σου!!
    σε εκανα follow se gfc, twitter,tumblr!
    περιμενω να κανεις back κ βρες με στο instagram επισης!
    φιλια
    kellystunnajr@blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ομορφη θηκη! Πολυ γλυκια! Μεγεια σου!
    Για την εξεταστικη δε θα πω τιποτα... Συμπασχω.. Υπομονη λοιπον..

    http://fashionofad.blogspot.com/

    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφο ποστ Βασιλικη μου:)
    Το τραγουδακι μου αρεσει και εμενα πολυ!
    Οσο για τη θηκη του κινητου, πολυ ωραιααα!Τι κινητο εχεις? Νομιζω πως εχουμε το ιδιο! χιχι
    Φιλιαα xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω δει την ταινία! Αλλά με όσα λες ακούγετε πολύ ενδιαφέρουσα! Σίγουρα θα την δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014