Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Something 'Leo' for the night!

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

   Happy Friday People!! Και ναι! Ειναι η αγαπημένη μέρα της εβδομάδας! Η ημέρα της διασκέδασης. Αλλά ακόμα πιό πολύ, το αγαπημένο βράδυ της εβδομάδας! 
Γι αυτό και εγώ εδώ, έχω καμια ώρα τώρα μπροστά από τη ντουλάπα,(-κλασικά-)  να αποφασίσω τι θα βάλω το βράδυ και αφού τα κατάφερα και αποφάσισα, ήταν τόση η χαρά μου που ήθελα να το μοιραστώ και μαζί σας! Και γιατί όχι, ίσως αποφασίσετε να επιλέξετε και εσεις κάτι παρόμοιο και να γλιτώσετε τη μία ωρα (και++) που έφαγα εγώ μπροστά απο τη ντουλάπα! Just saying! 
     Το λεοπάρ σακάκι μου έχει τη τιμητική του σημερα! Ειναι η πιο πρόσφατη αγορά μου, χτες δηλαδή.. έ, και σήμερα θα το βάλω. Δεν ηθελα και πολύ! Ελπίζω να σας αρεσει όπως το συνδυασα ;)  



Καλή διασκέδαση σε όλους και απόψε και να θυμάστε,  το ακριβότερο αξεσουάρ ειναι το χαμόγελό σας :) Μη ξεχάσετε να το φορέσετε, ότι και αν αποφασίσετε να κάνετε απόψε . 


9 σχόλια:

  1. Tres chic! Θα έλεγα ότι είσαι τολμηρή με το λεοπάρ σακάκι αλλά τελικά βλέπω ότι το συνδύασες τόσο ωραία που θα το φορούσα κι εγώ, γιατί όχι? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το φοβηθεις καθόλου! Κάνει το συνολο εντυπωσιακότατο ;) You'll see ;)

      Διαγραφή
  2. Nice :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/12/avtandil-sweater.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love your blog its great!
    Following you now, would love you to follow back.
    Kelsey! xxx
    http://vanityisclarity.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μα πολύ μου αρέσει!!
    Τέλειο!!
    Σου έχω στείλει inbox στο fb! Τσέκαρέ το όταν μπορέσεις!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχεις πολύ ωραίο blog...σε ακολουθώ..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. NICE POST ONE MORE TIME...GREAT IDEAS ONE MORE TIME.....THANK YOU... KEEP IN TOUCH.....
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014