Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Beautytestbox Νοεμβρίου!

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013


Γεια σας! Γεια σας! Τι κάνετε;; 
Σημερα στο ποστ, ανοίγουμε κουτακι! Ηθελα καιρό να δοκιμάσω το Beautytestbox, γιατι πιστεύω ότι από τα υπόλοιπα συνδρομητικά κουτάκια μου ταιριάζει περισσότερο! Και ειναι τόσο τέλεια και η συσκευασία!! Ήδη εχω σκεφτει χιλιους δύο τρόπους να αξιοποιήσω το κουτάκι! :) 
  Ημουνα πανέτοιμη την ημέρα τον συνδρομών λοιπόν, και ...Τα-ράα!
Το μόνο σχόλιο που εχω να κάνω ειναι ότι είχα δικιο, και μου αρεσε πολύ ! Το περιμενα..! Και σιγουρα θα το ξαναδοκιμάσω! Πάμε να δούμε τι περιείχε λοιπόν..


1.   THE BALM Put A Lid On It Eyelid Primer
Πρόκειται για ένα σταθεροποιητικό για όλων των ειδών τις σκιες. Υπόσχεται διάρκεια και έντονα χρώματα. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, πρίν την τοποθέτηση της σκιάς ενώ τα συστατικά του λειαίνουν την επιδερμίδα για καλύτερη σταθερότητα. Αντιαλλεργικό και paraben free.

2. HORST KIRCHBERGER Gel-Fixativ Gold
Σταθεροποιεί τη χρυσόσκονη χαρίζοντας μεγάλη διάρκεια στο βλέμμα! Με ελάχιστη ποσότητα gel στο κινητό βλέφαρο και μετα από 10 δευτερόλεπτα εφαρμόζουμε καθε είδους σκιά σε glitter.Υπόσχεται διάρκεια και ένταση. Paraben free.

3. Body Lotion By Nature Beer
Πρόκειται για μία λοσιόν σωματος με μπύρα, αμυγδαλέλαιο και πανθενόλη. Απαλύνει, αναζωογονεί, θρεφει και ηρεμεί την επιδερμίδα ενώ, την προστατεύει από τους περιβαλλοντικούς παράγοντες. Κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.

4.BOCHERY NATYVE Cicatrizel Gel
Ενισχυμένο με προβιταμίνη Β5, υδατικό, ενεργό gel με μικρουαλουρονικό οξύ και aloe vera. Βοηθά στην ενυδάτωση σε βάθος του δέρματος, στην ανάπλαση και την αναδόμηση. Κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Κατάλληλο και για ερεθισμούς. Αντιαλλεργικό, paraben free, χωρίς άρωμα και χρώμα.

5.Σκιά Ματιών Bourjois
Σκιά μεγάλης διάρκειας βάση των μικροσφαιριδίων που περιέχει η σύστασή της. Πρακτική συσκευασία με πανοραμικό καθρέφτη για ευκολη χρήση.

6. Mary Lou Manizer Highlighter shimmer The Balm
Ένα προιόν 3 σε 1. Σε σαμπανιζέ απόχρωση ,ταιριάζει σε όλους τους τυπους δέρματος. Λεπτή υφή, εξαιρετικά απαλή. Ιδανική για highlight κάτω από τα φρύδια, αναδυκνείει τα ζυγωματικά,ενώ σαν σκιά φωτίζει το βλέμμα. Ως shimmer χαρίζει διακριτική λάμψη, σε όλο το σώμα!


Τέλος, το κουτάκι μου περιείχε και ένα βραχιολάκι σε υπέροχο έντονο φούξια χρώματάκι, που το λάτρεψα περιττό να πώ!

Αυτά από το δικό μου κουτάκι :) Έχετε δοκιμάσει κάποια από τα προιόντα; Πως σας φαίνεται το κουτάκι του Beautytestbox; Το εχετε παραγγείλει ποτέ; 

Τα λέμε στο επόμενο ποστ!!;) 

P.s Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία σχετικά με κάποιο προιόν απλά με ρωτάτε. Θα τα δοκιμάζω και εγώ ταυτόχρονα, οπότε θα διαμορφώσω και μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.


8 σχόλια:

  1. πολύ ωραία όλα!με γεια σου!να τα χαρείς!έχω μια απορία...αυτό το HORST KIRCHBERGER Gel-Fixativ Gold δεν κολλάει τα μάτια?

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι , καθόλου! Μπαίνει ακριβώς πάνω από τις βλεφαρίδες, στο κινητό βλέφαρο, και μετα από 10 δευτερόλεπτα, βαζεις και τη χρυσόσκονη για σταθεροποιηση! :)) xx

      Διαγραφή
  2. Ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα είχε μέσα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρεσαν πολύ και εμένα, και ηθελα πολύ να τα δοκιμάσω :) xoxo

      Διαγραφή
  3. Τέλεια όλα και άξιζε πολύ το κουτάκι από ότι φαίνεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόλις έκανα το What's in my Shower tag και σε τάγκαρα και εσένα θα χαρώ πολύ να το κανείς αν δεν το έχεις κάνει ήδη φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πήρα κι εγώ το πρώτο μου Beautytextbox Δεκεμβρίου και είναι απλά καταπληκτικό :)
    Σίγουρα θα το ξαναπάρω κάποια στιγμή...Ειδικά το mary-lou θέλω ήδη να το πάρω και σε full size<3
    Λίλα από το Maquillage-beauté by Lila
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014