Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Mύρισε...ELODE ! By Sarantis.

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013
   Είναι αυτά τα πολύ οικονομικά και ελκυστικά αρώματα που, με τόσο λίγα λεφτά κάνουν τη διαφορά, είναι μπροστά στα μάτια μας, και κάποιοι δεν γνωρίζουν κάν οτι υπάρχουν! Και σήμερα θέλω να το μάθουν και από μένα! :) Είναι η σειρά ELODE της εταιρίας Sarantis.
    Είχα διαβάσει για αυτή τη σειρά αρωμάτων αλλά ακόμα δεν είχε τύχει να τα δοκιμάσω. Μέχρι που πρόσφατα, καθώς περιπλανιώμουν στο κατάστημα καλλυντικών (ως συνηθως!) έπεσε πάνω τους το ματάκι μου. Ήμουν κάπως επιφυλακτική όταν διάβαζα για αυτά για να πώ την αλήθεια, γιατί όταν βλέπεις κάπως χαμηλή τιμή καμιά φορά, αντί να πετάξεις απο τη χαρά σου, σε πιάνουν οι σκέψεις...Και θα ναι καλό; Και θα κρατάει; Ε, εγώ θα σας πώ πως και τη δουλειά του κάνει και εγώ προσωπικά έχω εθουσιαστεί! 
    Εγώ από τη σειρά, αφού πρώτα τα δοκίμασα όλα πάνω μου (-κλασικά, ότι άρωμα υπάρχει αρχίζω και ψεκάζομαι!-), αγόρασα το Εnigmatic! Το ξεχώρησα με πολύ κόπο,γιατί μου άρεσαν και τα τρία που δοκίμασα , γιατί το τέταρτο δυστυχώς δεν υπήρχε στο κατάστημα. Απλα γιατί νομίζω ταίριαζε περισσότερο αυτό σε μένα και την επιδερμίδα μου. Η διάρκειά του σε μένα είναι τουλάχιστον 3-4 ώρες. Πάμε να δούμε όλη τη συλλογή όμως!!
    
 Η σειρά ELODE, υπόσχεται να αναδείξει τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας και να τελειοποιήσει το στύλ της αποκαλύπτοντας την εσωτερική της ομορφιά. Διαλέξτε το άρωμά σας για να εκφραστείτε λοιπόν, θα πώ εγώ, καθώς το καθένα από τα αρωματάκια στοχεύει σε διαφορετικό ταργκετ γκρουπ ανάλογα με τη προσωπικότητα της καθεμιάς μας.

  Το Inner Code, συνδυάζει τη κομψότητα με τη μόδα, και το σοφιστικέ στύλ. Απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα που θέλει να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας βάζοντας όμως πάντα τη προσωπική της σφραγίδα. Το άρωμά του; Υψηλές φρουτώδεις νότες μαζί με έναν  συνδυασμό  λουλουδιών, τζίντζερ, πιπεριού και κεχριμπαριού, να οδηγεί στο απαλό γυναικείο άγγιγμα στο τέλος.

Το So Lovely, είναι η έκφραση κάθε γοητευτικής, δυναμικής και αισιόδοξης γυναίκας που ζεί για να ονειρεύεται, να ελπίζει και να ζει παραμυθένιες στιγμές. Ένα φρουτώδες άρωμα εσπεριδοειδών αλλά σε ανάμειξη με ένα λουλουδάτο μπουκέτο από μανόλια και αγιόκλημα σε συνδυασμό με αισθησιακά ξύλα και musk.


Το Enigmatic είναι αφιερωμένο στις σέξι γυναίκες, που έχουν ως χαρακτηριστηκό τους το δυναμισμό και υπόσχεται να τις μεταφέρει σε ένα αισθησιακό κόσμο, όπου τα πάντα είναι πιθανά και μπορούν να ζήσουν τη περιπέτεια. Φρουτένιες υψηλές νότες από γλυκό πορτοκάλι και γκρέιπφρουτ, απελευθερώνουν ένα θηλυκό λουλουδάτο μπουκέτο από κρίνο, γιασεμί και γλυκό τριαντάφυλλο με εκχυλίσματα κρεμώδους βανίλιας και καθαρού musk να ολοκληρώνουν το μείγμα.


Τέλος, το Essence D’OR είναι η ιδανική επιλογή για την κομψή και “κλασσική” γυναίκα που δε θέλει να περνάει απαρατήρητη, τραβάει τη προσοχή τόσο με την εμφάνισή της, όσο και με τις πράξεις και το δυναμισμό της.Ένα μαγευτικό άρωμα, με ένα φρέσκο φρουτώδη συνδυασμό από νεράντζι και ροδάκινο που αποκαλύπτει τη λουλουδάτη καρδιά του αρώματος από άνθος γιασεμιού, τριαντάφυλλο και λευκή μανόλια.




   Εγω πραγματικά, το έχω καταευχαριστηθεί το άρωμα και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά από τη στιγμή που το αγόρασα. Και είναι πραγματικά αξιοσημείωτη η τόσο καλή ποιότητα σε ένα τόσο οικονομικό άρωμα. Μόνο 4,95 τα 100ml! Και μόνο κάτι τελευταίο θα προσθέσω. Δεν περνάει απαρατήρητο! ;)

Αυτά από μένα. Εσείς, έχετε δοκιμάσει κάποιο αρωμα από τη σειρά της ELODE; Αν ναι ποιό; Και αν όχι, ποιο πιστεύετε θα σας ταίριαζε περισσότερο; 








9 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δει αλλά τα μπουκαλάκια τους είναι τόσο χαριτωμένα!
    Θα τσεκάρω σύντομα και τα αρώματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα ακούγονται! ¨Εχουν όλα τέλεια μπουκαλάκια και ωραίους συνδυασμους αρωμάτων! Που μπορώ να τα βρω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεις να τα βρεις σίγουρα στα Hondos, από εκεί τα πήρα και εγώ άλλωστε! Αλλά φαντάζομαι και σε άλλα καταστήματα με αρώματα.;)

      Διαγραφή
  3. Ακούγονται πολύ ωραία! Τα μπουκαλάκια είναι τόσο τέλεια! χαχα

    Είμαι η Λένα, κ αναρωτιόμουν εαν θα ήθελες να ακολουθήσουμε η μια την άλλη στο gfc και fb! Θα χαρώ πολύ!
    Πολλά φιλιά...http://throughbluecupeyes.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα υπεροχα μου φαινονται!
    P.S: I have a Topshop giveaway on Instagram (@natbeesfashion)
    xo
    Anastasia
    Natbee's Fashion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ ωραίο post.Και πολύ όμορφα μπουκάλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα τα αναζητήσω σίγουρα ! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Teleio blog well done koritsi se euxaristw poly gia to yperoxo comment sto sxolio sou sto blog mou
    keep in touch
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014