Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

5+1 Things of Inspiration No5!

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013



        5+1 Things of  
           Inspiration



    Δευτέρα σήμερα με, cozy weather! Καλή μας εβδομάδα!!:)


No1: Τι καλύτερο, με τέτοιο καιρό, από ένα καφε με φίλους και παρέα στην αγαπημένη μας καφετέρια!! Γέλιο, συζητήσεις, ωραία ατμόσφερα,χαρτιά! Ένα καπουτσίνο καραμέλα μέτριο παρακαλώ!


Νο2: Πουλοβεράκια back in action! Ντυθείτε καλά γιατί...κρυώνουμε!Μουντός καιρός, όχι μουντά ρούχα! Χρωματιστά, χουχουλιάρικα πουλοβεράκα!Καιρός τους ηταν!Enjoy!!


Νο3: Blog_οκατάσταση!  Κρύο και βροχή; Καιρός για...σπίτι,χουχουλιασμα, σειρούλες+ταινίες(βλέπε και Νο5!), ζεστές κούπες με καφέ... να ρέει!...και πολύ..blogging!! It's blog's day πιπολ, γι'αυτό και γώ του αφιέρωσα 'ανανέωση'! Ταρά!! Ελπίζω να σας αρέσει!;)

Πρίν:                                                                                                    






Μετά:











Νο4: Lacta sandwitch !  Νέα γεύση για τη λάκτα, νέα γεύση για μας να δοκιμάσουμε και να καταναλώσουμε σα τρελοί! Choco-cholic εδώ! Βασικά, η λάκτα πρέπει να με ανακηρύξει επίσημο δοκιμαστή της, ή κάτι τελοσπάντων, έναν έπαινο!Τσάμπα έχω δοκιμάσει ότι λάκτα υπάρχει στην αγορά;  Ε,όχι!



Νο5: Intouchables. Αν δεν έχει τύχει να δείτε αυτη τη ταινία, τη θεωρώ must! Πολύ, πολύ ωραία ταινία! Κωμωδία και με κοινωνικό μήνυμα και συγκίνηση. Όλα σε ένα! +Πολύ ωραίο soundtrack! Ότι πρέπει για τις χουχουλιάρικες στιγμές που λέγαμε..

+1: Τραγούδι of the week! Ή of the day καλύτερα, γιατί είναι για κάθε μέρα να αρχίζεις τη μέρα σου και να τραγουδάς παράφωνα μπροστά στο καθρέφτη, καθώς διαλέγεις ρούχα και χορεύεις σα παρδαλό κατσίκι...  Τί; Σε μένα πήγε το μυαλό σας; Ακου τωρα εκει.. 
0:)

Για να πατάμε play!!



....................


15 σχόλια:

  1. Ωραία η ανανέωση του blog και αυτή τη σοκολάτα πρέπει να τη δοκιμάσω επιτέλους, παντού τη βλέπω και μου μιλάει νοερά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Και μένα κάπως ετσι έγινε!Μου μιλαγε μου μιλαγε, μεχρι που απαντησα!!Βασικά, δε πήρε και πολύ! ;D xx

      Διαγραφή
  2. Σου το έχω πει κι αλλες φορες μου αρέσει πολύ αυτή η ιδέα σου για αυτό το ποστ!!:):) Εννοειται οτι αγαπω χαλαρους καφεδες με την παρέα και ταινίες με το boyfriend :P Θα τη δουμε και αυτή σίγουρα γιατί ειμαστε συνέχεια σε αναζήτηση καινουργιων ταινιων:) Το τραγουδι υπέροχο! Και τα πουλοβεράκια χαίρομαι κι εγώ που επιτελους μπορω να τα φοράω! Αυτή η λιακάδα τοσες μερες ειχε αρχισει να μου σπαει τα νευρα....δεν ηξερα πως να ντυθω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω απόλυτα!Μας εχει τρελάνει αυτός ο καιρός! Δεν ξερουμε τι να βάλουμε δλδ!! +Σε ευχαριστώ πολύ πολύ !!!:)) Η ταινία πιστευω θα σου αρεσει πολύ!Enjoy!!;) xx

      Διαγραφή
  3. Πρώτον.Πόσο τέλειο να έχεις ένα στέκι με την παρέα??!!
    Δευτερον.Επιτέλους λίγο κρυουλάκι όντως!!!
    Τρίτον.ούτε εγώ έχω δοκιμάσει καμιά από τις 2!!Πρεπειιιι!!
    Τέταρτον.όμορφη η νέα εμφάνισηη!!! :)
    Πέμπτον.Φοβερή ταινία πράγματι και με πολύ ωραία μουσική!!
    Τέλος,πολύ ωραίο το remix !!Είχα ακούσει μόνο το original αλλά αυτό είναι πιο lounge και πιο χειμερινό! ;)
    xXx


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρομαι πολύ πολύ που σου αρεσε η νέα εμφανιση!! + Το χω αγαπήσει το remix αυτο, πραγματικα!;) Φιλάκια!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Coffee with friends and sweaters, I'm all about that right now :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα πόσο ωραίο post!! Ενθουσιάστηκα!!
    Όντως έχει κρύο και καιρός για δύο και για παρεάκι για καφέ και ταινιούλες και χουχούλιασμα στις κουβερτούλες! :P
    Εμένα μου αρέσει πολύ το blog σου :)
    Το πειρασμό που μου έβαλες για τη lacta δεν θέλω να το σχολιάσω παραπάνω... :P
    Την ταινία την έχω δει και πραγματικά είναι πολύ ωραία :)
    Τέλος έχω να πω πως είσαι μια κουκλίτσα και εκτός από fb και twitter πρέπει να κάνεις και ένα instagram!! :P
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια!! Το λάτρεψα το comment σου :)) Φιλάκια πολλάα! <3

      Διαγραφή
  7. love the movie intouchables:) such a great one!
    lots of love xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφο το blog σου! Ναι ναι πουλοβερακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το προηγούμενο δεν το ειχα δει αλλά έτσι είναι πολύ ωραίο το blog! πολύ φρέσκο! όσο για τα inspirational things συμφωνώ με όλα!!!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014