Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

5+1 Things of Ιnspiration: Week No2.

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013





5+1 Things of Inspiration

    Και συνεχίζω με τη στήλη 5+1 Things of Inspiration  , το Νο2! Πολλά και διάφορα για έμπνευση και αυτή την εβδομάδα!! 

Νο1: Με πρώτο και καλύτερο την αναδιοργάνωση της ντουλάπας, με τα φθινοπωρινά - χειμωνιάτικα να κερδίζουν πόντους έναντι των καλοκαιρινών και κοντομάνικων, στις μπροστά θέσεις! Πολύ χάρηκα με τη διαδικασία! Φουτεράκια, πλεκτά και δερμάτινα, επιτέλους στο προσκήνιο, και με εμένα να έχω ήδη δημιουργήσει ένα σωρό χειμερινούς συνδυασμόυς στο μυαλό μου. Παλιά μου outfits μου λείψατε!!



Νο2: Η μία πλάς εβδομάδα διακοπών λόγω της κλειστής σχολής και επιπλέον μετά από μία εξεταστική που δεν έλεγε να τελειώσει και μας έφαγε και τον καλύτερό μας μήνα!; Όλο το Σεπτέμβριο!  Τί πιο ωραίο από το να μαθαίνεις ότι παίρνεις πίστωση διακοπών? Κι άλλες βόλτες, και άλλα ψώνια, και αλλα ξενύχτια, και άλλα πρωινά/ μεσημεριανά, που μπορείς να ξυπνήσεις ότι ώρα θές! Επιπλέον ενέργεια στις μπαταρίες για τη χρονιά που ερχεται! Καθόλου άσχημα! 


Νο3: Το πρώτο ''δυνατό'' comeback του φθινοπώρου με το πρωτοβρόχι να κάνει αισθητή τη παρουσία του! Όχι μόνο η βροχή έκανε την εμφανισή της, αλλά του έδωσε και κατάλαβε! Με τη συνοδεία αστραπών, βροντών κτλ κτλ. Και τί καλύτερο με τέτοιο καιρό ο συνδυασμός: σπίτι-κουβερτούλα- ζεστά ποπ κορν- ταινίας/σειρών (βλέπε Νο 5!) - χουχουλιάσματος! I missed that! 




No4: Η  1+1 προσφορά  των προιόντων Victoria από τα Jumbo, γαλάκτωμα και αφρόλουτρο μαζί,  με άρωμα καρύδας! Καρύδα, καρύδα, καρύδα παντού!!






No5:Τα τελευταία επεισόδια της αγαπημένης μου σειράς Skins! Με τον κύκλο 7, έκανε πιστεύω το καλύτερο φινάλε με την Effy, τον  Cook, και την Cassie, να μας δείχνουν πώς είναι η ζωή τους μετά από τόσα χρόνια, από το season 4 που έχουμε να τους δούμε! Και φυσικά η συγκίνηση και το συναίσθημα να μή λείπει από  κανένα επεισόδιο! Πειράζει που δεν θέλω να δεχτώ ότι τελείωσε οριστικά και ακόμα ελπίζω και σε ένα season 8? Will see! Fingers crossed!!






+1: Young And Beautiful. Ένα ακόμα υπέροχο τραγούδι από Lana, έτσι για να καλοσωρίσουμε το χειμώνα! Μουσική, στίχοι όλα υπέροχα! Must των playlists! 




Αυτά και για αυτή την εβδομάδα! Προσεχώς το Νο3!! 

9 σχόλια:

  1. Κι εγώ έφτιαξα την ντουλάπα μου για το φθινόπωρο!! Το young and beautifull το άκουγα ασταμάτητα όλο τον περασμένο μήνα!!
    Πολύ ωραίο ποστ! :):)
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη ανάρτηση! Κάνε κι άλλες ναι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μένα μου λείψανε τα χειμωνιάτικα!!
    Το τραγούδι αυτό μ αρέσει πολύ πολύ πολύυυ!!!
    Και τώρα που έμαθα ότι έχει και 1+1 στα Victoria στα Jumbo...να δω τι θα κάνω!!!ΑΑΑ!!!Δεν έχω κοντά μ ρε γαμώτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει εχει ναι! Και για μένα που λατρεύω τη καρύδα ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη!! :)

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω το Skins, το ξεκίνησα πριν από λίγες μέρες και έχω δει 6 σεζόν ήδη!
    Εγώ έχω ξεκινήσει σχολή, οπότε δε μπορώ να μιλήσω για διακοπές, αλλά για τρέξιμο.
    Και τέλος, πόσο πολύ μου έχουν λείψει τα χειμερινά ρούχα!

    Πάρε και ένα φόλοου.
    Πολλά φιλιά!

    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! :) Μεγάλη αγάπη το skins!! Και δυστυχώς τελείωσαν και εγώ, θέλω κι άλλο!! Τωρα σιγά σιγά, και γώ όλο τρέξιμο θα είμαι μή νομίζεις! Ξεκινάμε..δυστυχώς! ;) xx

      Διαγραφή
  5. Γεια σου!! Σ ευχαριστω για την επισκεψη σου στο blog μου! ειμαι η νεα σου follower ! Ελπιζω να ανταποδωσεις!! :)

    http://www.dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014