Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

MUA Cosmetics! :New In!!

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013
 


       Μόλις προχθές έφτασε η παραγγελία μου απο το MUA, και να μαι εδώ σήμερα να σας δείξω τί καλό μου ήρθε!  Δυστυχώς δεν κρατήθηκα να βγάλω φωτογραφία πρίν ανοίξω τα προιόντα!Έπεσα με τα ''μούτρα'' μέσα στο κουτί και άρχισα το ψαχούλεμα! :)
  




  Καταρχήν να σας πώ ότι η παραγγελία έφτασε αρκετά γρήγορα προς έκπληξή μου, καθώς ήμουνα συνηθισμένη στην μακριά αναμονή που μπορούσε να φτάσει και τις 20 μέρες από άλλα online καταστήματα. Οπότε η εξυπηρέτηση είναι σαφώς αξιοσημείωτη! Καθώς, και η ποιότητα ενώ φυσικά και η τιμή!! Θα σας τα αναλύσω ένα προς ένα!
   


  •      Ξεκινάμε με τα μανό! Ανυπόμονη για το φθινόπωρο, φρόντισα να διαλέξω χρώματα που θα με βάλουν στο κλίμα και θα ολοκληρώσουν τις πρώτες φθινοπωρινές μου εμφανίσεις. Ένα μπορντό και ένα γκρί, έλλειπαν από τη συλλογή μου και είχα σκοπό έτσι και αλλιώς να τα αποκτήσω. Και μου δόθηκε η ευκαιρία από τα MUA. Να σας πώ ότι στεγνώνει σε δευτερόλεπτα, το χρώμα αποδίδει όπως ακριβώς θα τα δείτε στο σαιτ, και έχει μία αρκετά μεγάλη ποικιλία χρωμάτων για να διαλέξετε και εσείς όποια σας λείπουν και να ανανεώσετε την φθινοπωρινή σας συλλογή.

  • Νο 2. Το make up. Η ποιότητα ήταν αρκετά καλή, καθώς απλώνεται πολύ ευκολα, δε με δυσκόλεψε καθόλου. Και σε μια κλίμακα από το 1-10, η κάλυψη θα έλεγα αγγίζει ένα 8! Καθόλου ασχημα.
  • Το ρούζ, το περίμενα πώς και πώς, καθώς μόλις είχε τελειώσει το δικό μου. Ήταν ότι ακριβώς χρειαζόμουν εγώ προσωπικά. Παρόλο που στην αρχή είχα αμφιβολίες για το ποιό χρώμα να διαλέξω και αν τελικά εκανα τη σωστή επιλογή για το τί ταιριάζει στην επιδερμίδα μου, που είναι αρκετά ανοιχτόχρωμη, τελικά , δεν με απογοήτευσε! Σωστή επιλογή!
  • Η πούδρα τώρα, ίσως είναι αυτή που δεν με ενθουσίασε τόσο και ίσως να μή συνιστούσα. Από το 1 εώς το 10, η κάλυψη μάλλον είναι στο 5. Ελάχιστα αποτελέσματα. 
  • Eyeliner: Ως φαν, μεγάααλη φαν, του eyeliner σε καθημερινή βάση, επέλεξα ένα αδιάβροχο να δοκιμάσω παρόλο που ήδη έχω αρκετά.. Η διάρκειά του δε με απογοήτευσε, μπορεί να κρατήσει άνετα όλη την ημέρα. Α! Και ναι. Είναι πραγματικά αδιάβροχο! Ξέρω εγώ γιατί το λέω!0:) Γιατί πολλά έχουν αποδειχτεί ότι δεν πληρούν τη περιγραφή τους!
  • Και πάμε στα αγαπημένα μου!!! Τα lipsticks!! Διάλεξα σε χρώματα ένα απαλό για καθημερινή χρήση, η και για πιό 'λάιτ' βραδυνές εμφανίσεις, αλλά και ένα πιό έντονο και εντυπωσιακό που σίγουρα είναι χρώμα που κλέβει τα βλέμματα και έκλεψε και το δικό μου μόλις το βρήκα στο σάιτ! Έχω να προσθέσω, ότι τα έχω χρησιμοποιήσει ήδη και τα δύο, και ειδικά το σομόν, με έχει βολέψει άπειρα,και με συντροφεύει σχεδόν καθημερινά πλέον! Φρόντισε και έγινε το αγαπημένο μου! 












         

              Αυτά με τη δικιά μου παραγγελία!!Αυτά τα καλά που πήρα, και μπορώ να πώ πως έμεινα πολύ ικανοποιημένη, ενώ δε θα παραλείψω να παραγγείλω ξανά!Τόσο κάποια ίδια, όσο και άλλα καθώς το σάιτ ανανεώνεται συνεχώς με νέα προιόντα!! 
         


     Εσείς, έχετε δοκιμάσει προιόντα MUA ; Και αν ναι, ποιές οι εντυπώσεις σας? Αλλιώς, καλές αγορές ευχομαι !! :) xx

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία με γεια σου!!
    Πρόσφατα ψώνισα και γω από αυτό το "μαγαζάκι"!!
    Πήρα κραγιόν και ρουζ (που αγάπησα!) και άλλα πολλά!
    Όντως ήρθαν γρήγορα!!Και πολύ προσεγμένα!
    Το make-up καλό ε?Εγώ δεν το τόλμησα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ!! Ναι αρκετά καλό! Να το τολμήσεις και εσύ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμ...περιμένω review να μου τα πεις αναλυτικά!
      Σου έχω βραβειάκι!
      http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2013/10/liebster-award-vol2.html

      Διαγραφή
    2. Τελειο! Σε ευχαριστώ!! Θα το κάνω οπωσδήποτε :) Να περιμένεις tag! ;)

      Διαγραφή
  3. Με γεια σου! Φαίνονται πολύ ωραία και τα κραγιόν και τα μανό υπέροχα χρώματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γειά τα νέα προιόντα!! Φαίνονται όλα υπέροχα!!
    Δεν έχω αγοράσει κάτι απο MUA ακόμα, μόνο swatches έχω κάνει στα ρουζ και στα eyeshadow trio που έχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά προιόντα.Στα συνιστώ να τα δοκιμάσεις!! :)

      Διαγραφή
  5. Τα κραγιόν είναι καταπληκτικά! Ολόκληρη η παραγγελία δηλαδή είναι super!
    Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A, zileuw!!! Thelw make-up, rouz, eyeliner k kragion!!!!!!
    Na ta xareis ola koritsaki!!! :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω παραγγείλει αρκετές φορές.. Τα προιόντα για τις τιμές τους είναι τέλεια!
    Με γεία σου!
    Vaso by http://thecosmicsecret.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο ποστ! Και τέλειο και το μπλογκ σου!! Πολύ όμορφο!! Τα κραγιόν έχουν πολύ ωραία χρώματα :):) Και το ρουζ επίσης!
    Θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου μπλογκ!! :)
    Φιλιά Μπέτυ
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tell a beauty story .. © 2014